Novorenesanční budova Císařských lázní pocházející z konce 19. století je od roku 2010 chráněna jako národní kulturní památka.
Novorenesanční budova Císařských lázní pocházející z konce 19. století je od roku 2010 chráněna jako národní kulturní památka.
Nový sál vestavěný do bývalých lázní funguje především jako zázemí a koncertní síň pro Karlovarský symfonický orchestr; slouží však také filmovým proNový sál vestavěný do bývalých lázní funguje především jako zázemí a k
Nový sál vestavěný do bývalých lázní funguje především jako zázemí a koncertní síň pro Karlovarský symfonický orchestr; slouží však také filmovým proNový sál vestavěný do bývalých lázní funguje především jako zázemí a k
Vestavěná konstrukce na šesti nohách se důsledně vyhýbá jakémukoli přímému kontaktu s historickým objektem i s původními litinovými sloupy při obvodových stěnách; jednotlivé díly byly do dvorany dosazeny skrze otevírací střechu.
Vestavěná konstrukce na šesti nohách se důsledně vyhýbá jakémukoli přímému kontaktu s historickým objektem i s původními litinovými sloupy při obvodových stěnách; jednotlivé díly byly do dvorany dosazeny skrze otevírací střechu.
Zvolená červená barva je archetypální s mnoha dalšími přesahy: reprezentuje vzrušení a emoce, ale i strojovou estetiku konce 19. století.
Zvolená červená barva je archetypální s mnoha dalšími přesahy: reprezentuje vzrušení a emoce, ale i strojovou estetiku konce 19. století.
Veškeré potřebné audiovizuální, scénické a akustické technologie jsou součástí vloženého objektu, stejně jako varhany, které budou instalovány později.
Veškeré potřebné audiovizuální, scénické a akustické technologie jsou součástí vloženého objektu, stejně jako varhany, které budou instalovány později.
Zvukové vlastnosti vestavěného sálu s kapacitou 330 diváků podtrhuje posuvná akustická stěna s přetáčivými panely, které dokážou prostor přizpůsobit nejrůznějším zvukovým požadavkům.
Zvukové vlastnosti vestavěného sálu s kapacitou 330 diváků podtrhuje posuvná akustická stěna s přetáčivými panely, které dokážou prostor přizpůsobit nejrůznějším zvukovým požadavkům.
Model Slovenské národní galerie vystavený v rámci 15. bienále architektury v Benátkách; více viz rozhovor s Petrem Hájkem v ERA21 #01/2023; foto: Benedikt Markel.
Model Slovenské národní galerie vystavený v rámci 15. bienále architektury v Benátkách; více viz rozhovor s Petrem Hájkem v ERA21 #01/2023; foto: Benedikt Markel.
Exploded axonometric scheme.
Exploded axonometric scheme.
Section.
Section.


ERA21 vydává ERA Média, s. r. o.
Chleborádova 69/22, 619 00 Brno

Phone: +420 530 500 801
E-mail: redakce@era21.cz
Projekt se v roce 2024 uskutečňuje za finanční podpory: Ministerstva kultury ČR, Nadace české architektury, Statutárního města Brna a Státního fondu kultury ČR.
Copyright ©2004-2024 ERA Média, s.r.o
Použití článků a fotografií nebo jejich částí je bez souhlasu vydavatele zakázáno.

Information about cookies on this page

To get an idea of what you like to read, we use cookies on the website, which we process in accordance with the privacy policy. If you want to let us know what you are interested in, please give your consent to the processing of all types of cookies.

 

Cookie settings

The cookies that are used on this site are divided into categories and below you can find out more about each category and allow or deny some or all of them. Once you disable categories that were previously enabled, all cookies associated with that category will be deleted from your browser.