Skupina Geberit redukuje složitost nabídky, ke které došlo díky akvizici a integraci obchodu se sanitární keramikou bývalé společnosti Sanitec a zjednodušuje portfolio svých značek. Značky Keramag, Allia, Pozzi Ginori a Sphinx budou integrované do značky Geberit.
Jako vedoucí evropská společnost v odvětví sanity se společnost Geberit cítí být zavázána neustále vyvíjet nové sanitární výrobky, zlepšovat výrobní procesy a prodejní metody. Značka Geberit je již téměř 150 let synonymem inovací, vysoké spolehlivosti a také moderního koupelnového komfortu.
Akvizicí společnosti Sanitec v roce 2015 a z ní vyplývajícím převzetím řady značek sanitární keramiky rozšířila společnost Geberit své pole působnosti v oblasti koupelnového vybavení. Abychom dokázali v budoucnu ještě lépe a účinněji oslovit cílové skupiny z řad odborníků i konečné zákazníky, zahajujeme další důležitý krok: od roku 2019 bude do značky Geberit integrována značka Keramag; stejný proces bude od roku 2020 pokračovat se značkami Allia, Pozzi Ginori a Sphinx. Zbývající keramické značky Ifö, IDO, Porsgrund, Twyford, Kolo a Colombo zůstanou v rámci skupiny Geberit zachovány a budou pokrývat specifické instalační technologie, produktové oblasti, tržní segmenty nebo prodejní kanály.
Těmito opatřeními chceme dosáhnout následujících výhod:
Integrace značek keramiky přinese lepší orientaci a větší přínos profesionálním cílovým skupinám a koncovým zákazníkům a přispěje ke zlepšení efektivity ve skupině Geberit.
Zdroj: tisková zpráva
Send e-mail back »
ERA21 vydává ERA Média, s. r. o. |
|
Phone: +420 530 500 801 E-mail: redakce@era21.cz |
|
WEBdesign Kangaroo group, a.s. |