Prototyp Room-Vehicle House na výstavě v měřítku 1 : 5; jde o rotující místnost, která obsahuje veškeré minimální vybavení domu; zdroj: Greg Lynn FORM.
Prototyp Room-Vehicle House; řezy zobrazují polohu odpovídající ložnici, kuchyni a jídelně; zdroj: Greg Lynn FORM.
Poslední verze robota Gita pojme asi 30 l / 18 kg nákladu a vydrží asi 8 hodin provozu; zdroj: Piaggio Fast Forward.
Poslední verze robota Gita pojme asi 30 l / 18 kg nákladu a vydrží asi 8 hodin provozu; zdroj: Piaggio Fast Forward.
Vizualizace oteplování planety od roku 1850 do roku 2018 s použitím dat ze zprávy o stavu klimatu Světové meteorologické organizace (WMO); zdroj: Ed Hawkins / Climate Lab Book.
Mikroklimatické křeslo navržené pro Nike je určeno pro vrcholové sportovce; v pauzách mezi výkonem bude udržovat tělesnou teplotu a regulovat pocení; zdroj: Greg Lynn FORM.
Design závodní plachetnice Girlfriend prošel několika stupni testování v programech simulujících proudění větru a vody; loď je vyrobena z lehkého sklolaminátu a skrývá interiér s kuchyní, koupelnou a prostorem na spaní; foto: Adr
I’m Trying to Make a Future That I Want to Live In
Greg Lynn Interviewed by Imrich Vaško and Jakub Kopec
We talked with Greg Lynn about his research in augmented reality at the Angewandte in Vienna and at UCLA in Los Angeles, about intelligent machines and robotic architecture, about the Boston based firm Piaggio Fast Forward, about the Venice Architecture Biennale, global warming and nuclear power, about design and other contexts of high performance design. Greg Lynn is still a person of tremendous importance for the development of digital architecture in Prague and Bratislava. He visited the AFAD and UMPRUM repeatedly and was also one of the speakers at the first Experimental Architecture Biennial Prague in 2013.
Send e-mail
back »