Základní typy reklamních nosičů; zdroj všech obrázků: Manuál pro kultivovanou Prahu.
Základní typy reklamních nosičů; zdroj všech obrázků: Manuál pro kultivovanou Prahu.
Výstrče a vývěsní štíty – počet; zeleně je žádoucí stav, červeně nežádoucí.
Výstrče a vývěsní štíty – počet; zeleně je žádoucí stav, červeně nežádoucí.
Výstrče a vývěsní štíty – provedení.
Výstrče a vývěsní štíty – provedení.
Vitríny a nabídkové tabule – umístění.
Vitríny a nabídkové tabule – umístění.
Dveřnice a okenice – umístění.
Dveřnice a okenice – umístění.
Bankomaty – počet a umístění.
Bankomaty – počet a umístění.
Bannery – umístění a velikost.
Bannery – umístění a velikost.

Visual Pollution as a Demonstration of Public Authority Crisis

Kristýna Drápalová

Visual pollution – especially the type caused by shop promotional signs on streets and squares – is typically a local problem. And as such, city halls and town halls should be able to deal with it. But are they provided with proper legislation? What does the war against visual pollution really look like? The following article documents a recent push to tame the advertising jungle, currently present in the Czech capital’s historical center.

Send e-mail back »


ERA21 vydává ERA Média, s. r. o.
Chleborádova 69/22, 619 00 Brno

Phone: +420 530 500 801
E-mail: redakce@era21.cz
Projekt se v roce 2021 uskutečňuje za finanční podpory: Ministerstva kultury ČR, Nadace české architektury a Státního fondu kultury ČR.
Copyright ©2004-2021 ERA Média, s.r.o
Použití článků a fotografií nebo jejich částí je bez souhlasu vydavatele zakázáno.