Všechno k tomu už nějakou dobu směřovalo, glosuje premiérovou účast prosperující české firmy JAP FUTURE na Designbloku její většinový spoluvlastník a jednatel, Petr Paksi.
Historie firmy se datuje od roku 1992. V počátečním období se firma opírala o produkci půdních schodů, schodišť a stavebních pouzder pro zasouvací dveře. Ve výrobě kovových půdních schodů je firma na třetím místě na světě a na stejném místě je v evropském měřítku i ve výrobě stavebních pouzder. Postupem času jsme se ve firmě vedle těchto produktů začali čím dál víc orientovat na intenzivní prvky bydlení a dnes je JAP FUTURE významným výrobcem designových interiérových dveří řady IDEA DOOR a MASTER, a to v otočném i posuvném provedení. S výrobou dveří úzce souvisí výroba skrytých zárubní, posuvných systémů a obkladového systému EFEKTA. Tím výčtem chci naznačit, že máme co nabídnout bytovým architektům a designérů.
Značka JAP má za sebou určitý vývoj. Do budoucna se chceme profilovat nejen jako úspěšný výrobce, ale i jako kreativní tvůrce s jasnou vizí a přinášet interiérová řešení, která si lidé okamžitě zamilují. Chceme, aby naše produkty kombinovaly rozum i vášeň, kterou do své práce vkládáme, aby byly ergonomické, funkční, s dlouhou životností a nadčasovým designem. Veškerá výroba probíhá v České republice stejně jako náš vývoj, na kterém vždy spolupracujeme s předními designéry a reagujeme tak na výzvy a potřeby přímo z trhu. A Designblok je hlavně o kreativitě.
V momentě, kdy jsme se rozhodli pro účast na letošním Designbloku, bylo jasné, že jde o velkou výzvu a my nesmíme udělat chybu v tom, že bychom zamířili ke kováříčkovi, a ne rovnou ke kováři. Koncepci jako takovou pro nás připravilo architektonické studio Vrtiška & Žák. Přesně trefili poselství, které jsme chtěli předat odborníkům i laické veřejnosti. Vnímali značku JAP jako výrobce luxusních dveří, který umí na přání zákazníka pracovat s různými povrchy vnějšího opláštění. V prezentaci možného povrchu dveří se šlo do extrémní roviny a nastínění nekonečné škály možností. Vznikl kontrast mezi dvěma světy – luxusně zpracované standardní řešení na jedné straně a svět fantazie na straně druhé, díky nečekanému materiálovému opaku daného měkkostí, chlupatostí a hravostí. Prostě svět za hranou konvenčního myšlení běžně uvažujícího člověka.
No, pravdou je, že jsem absolvoval po prezentaci návrhu expozice pár bezesných nocí, ale nakonec jsem nejen já, ale i ostatní z vedení firmy, dali tvůrcům za pravdu a ocenili jejich originální přístup. Bylo nutné, aby instalace rezonovala u všech návštěvníků přehlídky, byla dobře zapamatovatelná, dostatečně úderná, mladistvě hravá a hlavně fotogenická. Jak bylo zmíněno výše, Designblok je přehlídka kreativity a naše expozice určitě všechna zmíněná kritéria splnila a představila JAP jako silnou značku, která se v konkurenčním prostředí výrazně zviditelnila.
Z tohoto úhlu pohledu bych mohl nějakou slzičku zatlačit, protože nabízíme opravdu široké výrobkové portfolio, aktuálně obohacené o novinku, dveře DIVA. Na druhou stranu jsou dveře MASTER naší vlajkovou lodí. Navíc parametry, kterými disponují, jen tak něco na trhu nepřekoná. Pochlubím se alespoň jedním z nich, a to výškou. Dveře MASTER a k nim skryté zárubně vyrobíme v jakékoli výšce po milimetrech bez příplatku až do maxima, což je 3 700 mm. Jsem si jist, že dveře MASTER výborně reprezentovaly naše klíčové hodnoty, na kterých stavíme: vysoce kvalitní materiály, precizní zpracování, originální design a dnes i důraz na ekologii a udržitelnost.
Odešlete e-mailem zpět »
ERA21 vydává ERA Média, s. r. o. |
|
Telefon: +420 530 500 801 E-mail: redakce@era21.cz |
|
WEBdesign Kangaroo group, a.s. |